keskiviikko 22. joulukuuta 2010

''Tässä elämä on: oma, kallis ja tarpeeton''

Nonni nyt on sitten kolmen ja puolenvuoden uurastus
palkittu ja kädessäni on tutkintotodistus.
Tai ei se nyt enää oo mun kädessä, vaan laukussa~

( tiedän että jos Riina lukee tätä niin
hymyilit [edes vähän] edellisen lauseen luettuasi :D )


tuliko vähän turha olo heräsin tänään seittemältä
laittamaan naamaa ja tukkaa ja mikään ei onnistunu :D
Sit polen pakkasessa räkä poskella kouluun..
Kymmenen minuuttia odottelen että
missä helvetissä kaikki on..
Sit tulee opettaja tökkää mull

tokarin kouraan ja sanoo että onnea.
Sit olisin saanu lähteä kotiin, WHAT!
Tämänkö takia mä jaksoin vaivautua laittamaan

itteäni ku joudun kuitenki tänään käymään suihkussa..
Haha.. nyt oon sit hengannu koululla
tunnin sen tokarin saannin jälkeen
ku kotona ei toimi netti..
Tän ku saan kirjotettua niin käyn syömässä
jos ne vielä antaa mulle ruokaa ja sitten polen kotiin~

Olin viime viikonloppuna käymässä Riinalla
ja paljonpaljonpaljon leffoja tehtiin

herkkuuu ruokaa ja nautiskeltiin.. hehe..
Valvottiin aamu ysiin ja mentiin sen jälkeen nukkumaan :D
Ja _minä olen sitä mieltä että yksi
parhaista suomalaisista elokuvista on
"Sisko tahtoisin jäädä"
Ah~



En voi mitään oon niin jumissa tähä :D
Vaikka pelle miljoonan versio saattaakin
olla vähän parempi niin tässä on jotain asennetta~

Niin sitten ku mulla on ollu tätä maailman
ihaninta ahistus aikaa taas elämässä,
niin mä oon tehny päätöksiä~
Esim. viime viikolla tuli kalju korvan ympärille.

Ja sit viime viikonloppuna Riinan avustuksella
noin puol päätä siiliks :--)
Ja olen alkanut purkamaan ratoja pois..
Olen kaivannut vaihtelua niin kauan..
olihan ne rastat mulla kuitenkin
ainakin sen kaks ja puolvuotta.. huh huh.
Ja voin tehä rastat takas sitten joskus jos haluan.
Nyt oli vaan pakko saada avoille tuuletusta :D

Tänään Riina tulee mun luo ja

sit lähtee viel vähän tukkaa.
Siis lähtee tuo lirppa, sivuliuska, sivulärppä,
sivupulsu, pulsari miksikä nyt ikinä
haluasinkaan sitä kutsua :D
Sit lähetään pistää jalalla koreasti
meidän vakio paikkaan Rumaan!! :)

Vähän talvipäivänreivauksen merkeissä!
Vähän saatan myös siinä sivussa
juhlistaa valmistumistani.

Kivasti.
Toivon kovasti että Joona ja Alisikin tulis!!
Toivottavasti toive toteutuu.. hehe..
Sit huomenna pitäs lähtee äitin huomaan~

Ja nyt pakko laitaa viel tää video koska
on niin ihana nainen jolla

on niin ihanat hiukset ja huh huh.



Kuva on otettu joskus syksyllä 2009

26.11.2010

Niin hyvästi rastoille vielä näin >
Nyt ei varmaan muuta.. lähen syömään
joulupuuron ja sitten polen kotia.. hehe!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti