perjantai 31. joulukuuta 2010

So long & Goodnight

Tottakai mua rupee ahistaa sillon
ku mä tahtoisin nukkua
ja nyt sit
kukkunu kolme tuntia pienessä
houreessa kyyneleet silmissä~

Tunnen huonoutta..
Syyllisyyttä..
Huoh.
Olen huono pitämään kaverisuhteita yllä~
Ja mulla on ihan hirvee ikävä Juuliaa..
Miksi en vaan osannut olla parempi ystävä
Ja nyt sitä asiaa ei voi edes korjata
Jotenkin julmaa että siitä on jo parisen vuotta
ja se tuntuu silti eiliseltä~
...



Mulla ei oo koneella edes yhtään
kuvaa meistä tai edes Juuliasta~
Tää ilta syö kyllä aika hyvin
huomisia fiiliksiä~
Ehkä se ei haittaa, Ehkä mun pitäs huomenna
vaan olla kotona ja taistella
tätä syyllisyyttä vastaan..

Tunnen häpeää että en ole vieläkään
päässyt käymään siellä koulinpaikalla..
ihan kauheeta..
Miten voi olla näin saamaton..

Ansaitsen olla yksin!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti